Instagram
Fot. Pexels.com

Instagram to jedno z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Warto sprawdzić jakie są jej możliwości oraz co można w niej robić. Obecnie w wielu branżach posiadanie konta w tym serwisie jest wręcz obowiązkowe.

Przeczytaj też: http://www.garg.pl/instagram-co-to-jest-i-do-czego-sluzy/

Funkcje Instagrama

Instagram to portal społecznościowy oraz aplikacja na smartfona. Można tu dodawać zdjęcia, filmy oraz krótkie relacje, które znikają po 24 godzinach. Relacje mogą także na stałe pozostać na profilu poprzez ich wyróżnienie.

Zdjęcia, które są publikowane zamieszczane są w formacie kwadratu, co jest cechą charakterystyczną portalu. Do każdego zdjęcia można dodać filtr. W przypadku Insta Stories do zdjęć można dodać naklejki, hashtagi, lokalizację, obecną temperaturę, GIF. Użytkownicy prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowszych opcji ozdabiania zdjęć.

Do każdego zdjęcia można dodać opis. W opisie można również użyć hashtagów dzięki temu dana fotografia będzie wyszukiwalna dla innych.

Instagram może także pełnić funkcję komunikatora ponieważ użytkownicy mogą nie tylko komentować swoje zdjęcia, ale także wysyłać do siebie bezpośrednie wiadomości. Można tworzyć grupowe konwersacje.

Instagram dla biznesu

Indywidualni użytkownicy mają wiele funkcji, z których mogą korzystać. Firmy posiadają jeszcze jedną dodatkową możliwość. Jest to bezpośrednie przeniesienie użytkownika do danego sklepu po kliknięcie w produkt ze zdjęcia.

Przedsiębiorstwa mogą także korzystać z bezpłatnych funkcji aplikacji. Warto wchodzić w interakcje z obserwatorami. Odpowiadać na ich komentarze, a także komentować ich zdjęcia. W przypadku komentowania zdjęć innych użytkowników warto korzystać z hashtagów, które są powiązane z branżą, w której działa firma. Może to spowodować, że osoby potencjalnie zainteresowane odwiedzą profil firmowy, a potem stronę internetową.

Strona internetowa powinna zostać wpisana w bio. Jest to miejsce na górze profilu, gdzie można wpisać tekst, w tym hashtagi oraz dodać jeden link. Informacje tam umieszczone można na bieżąco zmieniać w zależności od tego czy obecnie jest prowadzona jakaś kampania czy promowany jest konkretny produkt lub usługa.

Zobacz też: http://zarabiajblogujac.pl/zawod-kosmetyczka-jak-wyglada-taka-praca/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here